چاپ سررسید به صورت اختصاصی

از آنجا که سررسید (سالنامه) به عنوان یک محصول تبلیغاتی بسیار موثر می‌تواند مورد استفاده قرار گیرید،

شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف همه ساله از این موقعیت استفاده کرده و با چاپ سررسید به صورت اختصاصی از وجود یک محصول تبلیغاتی موثر بهره می‌برند. معمولاً چاپ اختصاصی سررسید به 3 روش زیر می‌تواند انجام شود:

چاپ اختصاصی فقط روی جلد: در این روش معمولاً از چاپ سیلک، طلاکوب یا داغکوب استفاده می‌شود و لوگو و شماره تلفن‌های متقاضی بر روی سررسیدهای از قبل تولید شده چاپ می‌گردد.

چاپ اختصاصی روی جلد و اضافه کردن صفحات تبلیغاتی: در این روش علاوه بر چاپ روی جلد، بنا به درخواست مشتری می‌توان تعدادی صفحات تبلیغاتی از محصولات یا خدمات وی تهیه کرد و به داخل سررسیدهای از قبل تولید شده اضافه نمود و سپس آن را صحافی شده به وی تحویل داد. همچنین بنا به درخواست مشتری می‌توان لوگوی سازمان یا شرکت متقاضی را در تک تک صفحات سررسید چاپ کرد.

چاپ اختصاصی کامل سررسید: در این روش از جلد تا صفحات داخلی و صفحات تبلیغاتی سررسید همگی بنا به درخواست مشتری به صورت کاملاً اختصاصی چاپ و تولید می‌شود. البته این روش فقط برای تیراژهای بسیار بالا مناسب می‌باشد و قیمت تمام شده آن نسبت به دو روش قبلی بالاتر است.

دراین مطلب سعی شد تا یک سری اطلاعات کلی در مورد برخی اصطلاحات رایج در مورد سالنامه یا سررسید در اختیار دوستداران این محصول قرار گیرد. امیدواریم مثمر ثمر واقع شده باشد.

سالنامه آفاق

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اطلاعات محصولات می‌توانید با تلفن‌های سالنامه آفاق در ارتباط باشید.
منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم...

ارتباط با سالنامه آفاق

تهران، میدان خراسان، خیابان خاوران، روبروی فرهنگسرای خاوران، خیابان رنجبر، پلاک ۲۷

تلفن‌های تماس

02133000034
02133000094
02133000151
02133000110